Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 27 lutego 2012

115.  Rysio Lubicz z „Klanu” nie żyje!!! To straszne, taki miły człowiek. Podobno złodziej go popchnął. Muszę to obejrzeć!!!
No a jak… Wiem o kogo chodzi, kilka razy przecież ten serial oglądałem. Tak…
Żeby wyrobić sobie zdanie o czymś, to trzeba to poznać…
Ot taki sobie serial, jeden z najstarszych w TV Polskiej i chyba jeden z lepiej zrobionych. Pewnie ten odcinek jest bardzo wzruszający. To jest bardzo medialny temat. Pewnie sam bym się popłakał, zwłaszcza że przerabiałem „to na żywo”… ;-/
Jednak ja, z racji posiadania większej ilości wolnego czasu, wolę filmy które by zrozumieć wymagają skupienia, zastanowienia, poznania pewnych subtelności zachowań z kraju w którym powstał. Jeden taki film dziennie mi zupełnie wystarczy, potrafi zająć mi myśli na dłuższy czas.
W liceum w którym pracuje moja Marysia, na długiej przerwie zorganizowano „Pogrzeb Rysia ;-D” Ściany przystrojono na czarno, wyświetlono urywek filmu.
„Pewnie rozpaczy będzie co nie miara”… ;-D
No i dobrze. Zareklamowany odcinek oglądnęło miliony ludzi. Ktoś na tych prawdziwie ludzkich instynktach zbił niezłą kasę… Szkoda że nie ja… ;-D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz