Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 18 października 2011


12. Latem w naszym mieście wiele jest imprez kulturalnych. Większość jest sponsorowana, lub organizowana przez miasto. Są za darmo. Uwielbiamy z Marysią na nie chodzić.

Są też organizowane różne widowiska i koncerty przez różne media. Są one transmitowane przez telewizję. Mam niestety wrażenie że one nie chcą by uczestniczyli w nich osoby niepełnosprawne.
Na przykład: Taniec kontra Dance na Rynku Kościuszki w Białymstoku 11 06 Byłem na godzinę przed koncertem. Nie zostałem wpuszczony przez ochronę z polecenia organizatorów, TVN. Upierałem się i prosiłem na różnych bramkach, nie wpuszczano osób niepełnosprawnych na wózkach. Mówili że to ze względów bezpieczeństwa.
Ja natomiast uważam, że nie wygląda to im za medialnie, gdy kamery pokazują kalekę na koncercie z młodymi, zdrowymi, szczęśliwymi i tańczącymi ludźmi.
W tej chwili poprostu bojkotuję takie koncerty, no i nie dziwię się tym co uważają ten koncern medialny za niewiarygodny. Koncert oglądałem z zewnątrz, z daleka sprzed telebimu. Byłem bardzo zdegustowany i przyznam zły.
TVN prowadzi też fundację „Nie jesteś sam”, a to już wygląda z tej perspektywy na schizofrenię. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz