Łączna liczba wyświetleń

środa, 28 grudnia 2011

69. Ktoś wsadził palce (zmienił kody) w portalu ;-D w którym piszę Bloga. Musiałem sporo czasu poświęcić, by dojść do tego miejsca w którym ten ktoś manipulował. Mniej więcej mi się udało!!! Trochę się tylko różni tło, ale to nic. Ważne że próbowałem. ;-)))
Wkleiłem kilka postów by skontrolować to, czy dobrze to zrobiłem i czy efekt jest trwały i zadowalający. No i chyba jest… ;-D  Nie jestem informatykiem, ale na tyle ile pozwala mój upór, by być już zadowolonemu ze strony, moja wiedza jest jak widać, wystarczająca. ;-D
Tak więc, bądźmy uparci, pogłębiajmy wiedzę, to nawet trudności związane z naszą – SM – chorobą, wyjdą nam z czasem na korzyść. Na początku, irytował mnie zwrot mojego syna gdy miałem problemy z komputerem – „a jak myślisz?”
Teraz wiem, że to nie było zwykłe odczep się, tylko pomyśl sam.
Właśnie, pomyśl, zastanów się, rozwiąż problem, a przy okazji i twój stan umysłu – pracując, pomalutku się poprawi. No na pewno mu nie zaszkodzi jak się trochę pogimnastykuje… ;-)))     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz