Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 4 grudnia 2011

54.  Lubię jak wchodzicie na mego Bloga... ;-D  Zawsze na koniec wpisów, otwieram zakładkę – „statystyka” i patrzę ileż to dziś osób mnie odwiedziło. Nie wiem kto personalnie mnie czyta, ale wiem z jakich krajów i z jakich programów korzystają. Najmilej mi było gdy odwiedziny miałem z Malezji. Kilka odsłon… ;-*  Zaskoczyły mnie tak liczne wizyty ze wschodu. Zazwyczaj wchodzą w zakładkę „Moje opowieści” i czytają opowiadanie.
Jestem czytany w USA, Anglii, Niemczech, Czechach ;-D, Większość to moi znajomi i krewni. Jest mi ogromnie miło. ;-*   A w Australii, Danii, Holandii nawet nie wiem kto mnie czyta. Może się odezwie? Będzie mi bardzo przyjemnie poznać. ;-D   Zakładając Bloga myślałem że będą mnie czytać tylko kilku ludzi z Polski. Moi znajomi, rodzina. Chorzy na SM. dla których piszę w zakładce „Moje SM i nie tylko”  
Pisząc, liczyłem się z tym, że muszę trochę się rozreklamować, być systematyczny. Że ograniczy on moją prywatność, uszczupli wolny czas. Ale nigdy nie myślałem że da mi tyle satysfakcji.
Gdy zaczęło otwierać strony kilkadziesiąt osób dziennie, pomyślałem że to całe pisanie ma chyba sens… ;-D Zarówno ja się cieszę, gdy ktoś mnie odwiedza i czyta. Ale i ten ktoś, kto wpada na tą stronę, zaciekawiony co też nowego dziś wymyślę… ;-D   Dziękuję Wam za to bardzo … ;-*    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz