Łączna liczba wyświetleń

piątek, 16 grudnia 2011

65.  Wiecie że kierowcy, jadący na kacu jeżdżą szybciej i popełniają dwa razy więcej wykroczeń? Cztery razy częściej zjeżdżają ze swojego pasa ruchu… ;-(
(…) Największe nasilenie przypada na moment, kiedy poziom alkoholu we krwi spada do zera. Złe samopoczucie może się utrzymywać od 8 do nawet 24 godzin. Typowymi objawami występującymi w tym czasie są: ból głowy, wrażliwość na światło, nudności, irytacja, zmęczenie oraz ogólne złe samopoczucie fizyczne jak i psychiczne. - Kierowca, który odczuwa takie dolegliwości może mieć problemy z koncentracją, szybką reakcją oraz prawidłową interpretacją zagrożeń i sygnałów dawanych przez innych kierowców(…)
To jest kurde, prawda!!!  ;-(

Tak jest i ze mną. Na kacu nie tylko gorzej mi się jeździ, ale i bardziej się jazdą stresuję. Ale to nie tylko to. Jak jestem zmęczony to też mam takie same objawy jak na kacu. A do tego, wszystkie stłuczki jakie miałem to zdarzały się po długiej podróży, kiedy się rozluźniłem, w pobliżu domu.
Więc nie tylko nie należy   jeździć po pijaku, ale i wracać do domu na kacu. Ku… . I dopiero teraz mi o tym mówią… ;-)))))

2 komentarze:

  1. TAK ! Racja jak pijesz alkohol poziom cukru we krwi spada ,na kacu masz znacznie większy i to właśnie wszystkie objawy, które wymieniłeś...mogą byc jeszcze dreszcze , drgawki są typowym objawem podwyższonego poziomu cukru ...trzeba iśc do lekarza i zbadac sobie poziom cukru we krwi ...może to początki cukrzycy?? nie daj Boże??? lepiej sprawdzic ...radzę !!!serdecznie pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem już pod opieką diabetologa, bardzo miła pani... ;-D Mloda, ładna, życzliwa.
    Dietą zwalczam cukier i jest na razie OK.
    Tylko ona mówi że muszę uważać na chory-sterol, a to mi się już wogóle nie podoba... ;-D

    OdpowiedzUsuń