Łączna liczba wyświetleń

piątek, 9 grudnia 2011

60. Czy wchodzicie czasem na stronę -  http://piekielni.pl/ ? Wiele ciekawych rzeczy można się tam dowiedzieć… ;-D Najczęściej bardzo śmiesznych lub głupich. Tym razem będzie na poważnie.
Chodzi o  Centrum Zdrowia Dziecka. Dowiedziałem się że dziećmi tak naprawdę, opiekują się tam sami rodzice. Nie mają na czym spocząć, więc radzą sobie jak mogą płacąc za różne siedziska. Hotel Szpitalny kosztuje 2x więcej niż inny tej klasy w okolicy.
Rozżalony rodzic napisał - "warunkiem wydania po leczeniu wypisu ze szpitala, jest uiszczenie opłaty za pobyt rodzica” (mniemam że w szpitalnym hoteliku) . „Szpital dzieckiem się nie opiekuje”, (no ale chyba leczy?) „ale rodzic musi zapłacić za to, że wykonywał przez szereg dni pracę pielęgniarek”.
Jakby to nie było… To trochę nie fer, ze strony szpitala i rodzice mają prawo być rozżaleni. Poza tym, jakoś święcie wierzę temu rodzicowi. Znam realia Warszawskich szpitali i przychodni. Poza tym spędziłem kilka miesięcy w szpitalu i rozmawiałem z wieloma pacjentami. Mało kto, oprócz mnie, jest ze szpitalnych usług zadowolony…  A może jestem bardziej tolerancyjny i znając realia pobłażliwy. ;-D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz