Łączna liczba wyświetleń

środa, 14 grudnia 2011

63. Zrobiłem zakupy w „Gruponie”. To jeden z takich serwisów, gdzie można kupić, po preferencyjnej cenie, pewne produkty, reklamujących się tam firm. Wiem jak to już działa. Zrobiłem przegląd samochodu i jestem zadowolony. Myślę że warto to zrobić, bo choć za płyny i materiały eksploatacyjne płaci się normalnie. Zaoszczędzamy sporo, na bardzo drogiej robociźnie. Następną próbą „Gruponu” będzie wykup, za jego pośrednictwem, taniego pobytu weekendowego dla dwóch osób. Na razie gdzieś niedaleko. Może gdzieś w Suwalskim, lub Białowieskim ośrodku. Potem mamy ochotę wybrać się do Czech, Litwę lub gdzieś niedaleko za zachodnią granicę. ;-D
   
Mam też za sobą pierwsze internetowe zakupy. Kupiłem nocną koszulę męską ze „Szlafmycą” jest OK. Fajnie wyglądam i jest, o dziwo, bardzo wygodna.  ;-)))

Ale jestem nowoczesny i Cool… Co nie?   ;-)))))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz