Łączna liczba wyświetleń

środa, 16 stycznia 2013

            263. Rządy, posłowie, demokracja... Jak wielu ludzi tłoczy się w tym jednym miejscu… Koryto ma to do siebie że daje pensję... ;-D
Ja też mogę dojąć do koryta i obiecywać, tylko po co? Ja mam w odróżnieniu od tego motłochu - skrupuły, sumienie, wstyd…
Mówią, że każdy ma swoją cenę... To chyba moja jest bardzo wysoka… ;-D
Ja tak jak ONI nie umiem… Ale często udaję specjalnie, głupszego niż jestem. Nie wiem, nie umiem, nie potrafię... Czy mogę prosić o pomoc, gubię się… 
Skutkuje?
Tak!!! – To wygląda czasem… I jest, dupo-lizaniem - podlizywaniem i resztą...  
Jednak ja myślę, że mam przy tym czystsze niż ONI sumienie…
Ten ktoś, się dowartościowuje i mój cel przy okazji jest osiągnięty... Bez złości, kłótni, zawiści. Samo w czystej postaci – moje - cwaniactwo i sposób na życie…
A to na co nie mam wpływu i siły… Zostawiam do rozwiązania innym…
Czy to aż tak źle o mnie świadczy?... ;-D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz