Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 5 marca 2012

120.  No i na mnie napadło. No te narzekania i temat polityki… To łatwe i popularne, każdy ma jakieś zdanie na ten temat… Ach… ;-D
Trzeba zejść na jakiś bardziej ludzki temat… ;-)))))

Szkoda, że system Bloga, nie przyjmuje formatu Microsoft Office PowerPoint czyli tzw. Diaporam. Mógłbym czasem coś ciekawego na nim umieścić. Mam ich nawet spory zbiór… Przysyłają mi je znajomi i rodzina. Mam ich kilkadziesiąt, może koło setki?...
Nie liczyłem… Z różnymi tematami. Śmieszne, ciekawe, zdumiewające…

Najczęściej dzieli się nimi mój wujek z Suwałk. Ma gdzieś koło osiemdziesiątki i sporo wolnego czasu. Młodość spędził we Francji i rozmawia na Skype ze znajomymi rozsianymi po całym świecie. Wymieniają się różnymi plikami, plotkami, ciekawostkami. ;-D

A tak w ogóle, to całe jego życie jest fascynującym scenariuszem do filmu. Losy Polskiej rodziny na emigracji, podczas wojny i zmian ustrojowych w kraju… To naprawdę ciekawe!...
 
Teraz jednak, chciałbym napisać o diaporamie przesłanej przez mego przyjaciela z Nysy. Można boki zrywać… ;-D                          
W skrócie:
Raj, małżeństwo leciwych staruszków poszło do nieba. Dzięki dbaniu przez kobietę o dietę i zdrowe życie zbliżali się do dziewięćdziesiątki… Pięknie, wszystko za darmo, piękny dom, łazienka żadnych trosk. Pole golfowe za oknem, wycieczki, wszystkiego pod dostatkiem.
Staruszek pyta Św. Piotra:
-No a gdzie zdrowa dieta, płatki, nabiał?
-Mój drogi, to przecież Niebo. Za nic tu się nie płaci, żyje jak chce i nie trzeba przestrzegać diety… 
Tu staruszek nie wytrzymał i zwrócił się do żony:
-Widzisz „lafiryndo”, to przez te twoje pieprz… otręby...  
Żyjąc niezdrowo już dawno byśmy byli w raju.. ;-))))) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz