Łączna liczba wyświetleń

środa, 25 stycznia 2012

90. W pewnym oglądanym niedawno przeze mnie filmie, zadano dosyć ważne myślę pytanie. (…) „Czy nie jest ci wstyd nieć dużo pieniędzy, kiedy inni mają ich tak mało?” (…)  

Ja czasem łapię się na tym, że mógłbym coś więcej włożyć do skarbonki jakiejś fundacji. Zamiast używać do posiłku, na przykład, suszonych pomidorów, chleba z dynią, czy zamiast koncentratu pomidorowego, dodawać naturalny przecier.  
Robię tak, co prawda od niedawna, bo wiem, że to jest zdrowsze, smakuje lepiej i naprawdę chce mi się czasem coś takiego zjeść…
…A nie tylko oszczędzać i oszczędzać…
Oglądam programy kulinarne w TV i wiem, że po prostu taka jest norma. Mojej rodzinie też bardziej smakuje to co aktualnie ugotuję…

Jednak, gdy zagłębię się w to głębiej, to przecież, ja nie powinienem przyjmować tego w taki sposób i robić sobie wyrzutów. Ubóstwo, to nie jest sposób na moje życie, bo niby to czemu właśnie moja rodzina ma na tym cierpieć?  
Większość ludzi w naszym kraju, żyje na dużo wyższej stopie niż ja i takie skrupuły nie przychodzą im nawet do głowy… ;-D
Wyrzucają jedzenie do śmietnika, robią zakupy w marketach całymi koszami. Mają lodówki, zamrażarki pełne żywności i zgrzewki napojów. Chodzą do pubów, restauracji, kin, a nawet opery. Urlopy spędzają na Karaibach?  Niech to oni mają takie rozterki… ;-D

Hola, hola!!! Ale co właściwie takie osoby są winne temu, że ludzie u nas żyją na granicy ubóstwa? Że na kontynencie afrykańskim panuje głód? Brakuje środków na leki???

To nie one są winne takiemu stanowi rzeczy. To są winni tzw. celebryci z telewizji i ci, których wybierają w wolnych, demokratycznych wyborach. Patrzymy codziennie na te twarze pseudo polityków i codziennie krew nas zalewa. Bo to 40% z nich ma nas gdzieś, 10% pilnuje interesów tych co mają w swoich rękach 10% majątku krajowego, a reszta pseudointeligentów robi cyrki na oczach rozbawionej gawiedzi.;-D Ile procent uważa swoje stanowisko za służbę ojczyźnie… A któż to wie???

Można więc zadać pytanie. Czy mamy jakiś wpływ na ten stan?
Niestety nie!!!
…Dopóki nie stworzymy lobby przeciwko takiemu stanowi rzeczy. Nie zjednoczymy się, nie stworzymy związków i nie wybierzemy w wyborach ludzi z takich grup jak my…
…To nie mamy szans na zmiany w naszym kraju... Tak uważam. ;-/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz