Łączna liczba wyświetleń

sobota, 26 listopada 2011

46.   Rosja, to wielki, piękny kraj. Kraj wspaniałych ludzi...
Ale Rosja to także kraj mafii, gangów, łapówek. Nowobogactwa i skrajnej nędzy.
Moja dusza wyrywa się by tam pojechać i zobaczyć jak jest naprawdę. Ale rozsądek mi mówi - nie dasz rady…
            Żeby pojechać w regiony gdzie są cudowne zabytki, niespotykana przyroda, gościnni ludzie. To trzeba pokonać drogi i urzędy. Gdzie, słyszałem, rządzą ludzie nie zawsze chętni do pomocy i nie-bezinteresowni. Boję się że trafię na łapówkowicza, gościa z mafii, matoła i moja wymarzona podróż zamieni się w horror.
Słyszałem też, że są tam i ludzie wrodzy. Co o nas myślą „Szlachta, Pany, czy Głupije Polaczki”. Nie zawsze to jest przesadą w stosunku do nas… ;-D
Ale ja jestem już za stary na takie coś i nawet, jeśli to tylko propaganda i mity, myślę, że już nie czas dla mnie na takie ryzyko… ;-D

A może by pojechać na Bali, Malediwy, czy do Tajlandii? Mniejsze ryzyko i nerwy, a przeżycia podobne. A koszta i finanse? Może się jeszcze zarobi, wygra w Lotto? ;-D A jak nie, to i pomarzyć „Dobra rzecz”. ;-D
A poza tym, jest jeszcze Grupon i  Gdynia, Wrocław, Zakopane… ;-D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz