Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 15 listopada 2011

35. Piszę Bloga dopiero miesiąc. Jestem zaskoczony, bo zaglądając na statystykii i ilość wyświetleń, do których mam wgląd cały czas . To muszę stwierdzić, że mój Blog dociera do ludzi z całego świata. Od razu, czytano mnie w Czechach i Anglii, nie wspomnę o Polsce. Ale to byli moi bliscy i znajomi. Myślałem że tak pozostanie. ;-D Później wpadłem na pomysł, by dać adres swojego Bloga, SM-owcom z Białegostoku, oraz trochę się rozreklamować na innych portalach. Pomyślałem: - ciekawe jak to funkcjonuje wirtualnie. A co… ;-D
No i się rozkręciło. Nawet kilkadziesiąt odwiedzin dziennie. ;-))) Stany, Niemcy, Holandia. Ale że zacznę być czytany w Rosji i to na taką skalę, nigdy nie przyszło by mi do głowy.
Wiem, że to przecież najbliżsi nasi sąsiedzi zza miedzy. Że w moich żyłach płynie i trochę krwi Białoruskiej. Że sporo mojej rodziny jest za wschodnią granicą – Łotwa, Ukraina. Przez żonę Litwa… Że to są wspaniałe narody…
Ale przyznam szczerze, Zapomniałem o nich pisząc Bloga! Więc kajam się i powiem szczerze, Wybaczcie i dziękuję. ;-*
Bo to jest jak ze zbieraniem znaczków, ma się wielką frajdę gdy ktoś podaruje znaczek na przykład z Ameryki Południowej. Nie myśli się, że można być posiadaczem znaczka z tak daleka, bo tam, nikogo z przyjaciół się przecież nie ma… A jednak się ma… ;-D
Jeszcze raz, wszystkim dziękuję, niezależnie od kierunku świata. I jeżeli mój Blog, komuś pomógł, rozweselił, zastanowił. Naprawdę jestem szczęśliwy… ;-*
Dla Nich obiecuję, że będę pisał dalej. Mam  jeszcze sporo pomysłów, przeżyć i odczuć. A jeżeli zobaczę jeszcze Wasze komentarze pod tekstem, będę szczęśliwy… ;-D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz