Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

              300.  Kurcze. Nie mogę oglądać niektórych reportaży w TV. Szlak mnie zaraz bierze. Jak może zabrać urzędnik państwowy - komornik,  pieniądze tylko dlatego, że jest zbieżność nazwisk. Takie sprawy trwają latami, a niewinni ludzie tracą majątki… Ja sam mam kilku „bliźniaków”, sprawdzalem w Internecie.
Jak funkcjonuje ta cała administracja w gminach. Czy ludzie zamiast mózgu mają sieczkę? Czemu w śród zdaje się inteligentnych ludzi funkcjonuje ukryte, lub nie kolesiostwo, układy, czy struktury prawie mafijne.
 Nie, nie będę się denerwował tym co jest za lasami i rzekami. Ja jestem chory i nie mogę się denerwować. To moje zdrowie i moje życie. Niech oni sami rozwiązują swoje problemy.
Oni żyją w takim społeczeństwie, niech w końcu sami zaczną rozwiązywać swoje problemy. Kurcze, jak można być tak naiwnym i być aż tak obojętnym na to co dzieje się u sąsiada obok…      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz