Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 27 maja 2013

                322. Jak już pewnie słyszeliście w wiadomościach, w tym tygodniu odbywał się w naszym rejonie Festiwal Muzyki Cerkiewnej?
Bardzo chcieliśmy z żoną, już od kilku lat, zobaczyć choć jeden z takich koncertów. W tym roku udało nam się kupić bilet na koncert galowy w Filharmonii Białostockiej…
Choć pewna partia wmawia nam, że Filharmonia, Opera, Teatr i Stadion powstały  dla finansowej, lub naukowej elity”, to ja się z tym nie zgodzę… Jako chory rencista ze średnim wykształceniem też tego potrzebuję…
A jeżeli ktoś nie gustuje w takiej rozrywce to jego problem…Ja nie wyśmiewam publicznie gustu mas, więc niech „pewna partia” nie robi jaj z tego co ja lubię... Bo ja nie jestem pewien, czyje gusty te „masy” bardziej poprą…    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz