Łączna liczba wyświetleń

środa, 15 maja 2013

                 318. … Agresja, nienawiść… Demonstracje Narodowościowców, wybryki kiboli, podpalanie drzwi obcokrajowcom przez nacjonalistów, wsadzanie studentom noża pod żebra bo byli nieostrożni i potrącili draba…
Jak można nosić na ulicy giwerę, kastet, nóż?... Race, pałki, czy też maczety?

Przecież zwykły człowiek w cywilizowanym kraju powie że to zboczenie… Ksiądz z ambony mówi że mamy się miłować, polityk że takie jest prawo…

Jestem starszy i od dawna mnie nikt nie zaatakował. Ale gdy byłem nastolatkiem, też musiałem unikać ciemnych kątów, patrzenia w oczy, uciekać… Moje dzieci również, choć były spokojne i zwyczajne…
A teraz… Nadal się dzieje to samo…

Czy to jakiś sport? Moda?
Żeby komuś dopiec, upodlić, zniszczyć…

Wiele się zmienia na korzyść, tylko dlaczego nie można nad tymi ch….. zapanować?…        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz