Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 27 sierpnia 2013

378

            Hm… teraz z mojego Bloga zrobiła się tematyczna gazeta… ;-))) Jestem redaktorem naczelnym gazety „Blog Jasia”… ;-))) Dowartościowuję się… cha ha cha… ;-D Czyta go coraz większa liczba osób, choć nigdzie go już nie reklamuję. A te kraje… Arabia Saudyjska, Chiny, że już o Serbii, Holandii, Rosji, Stanach, itp. nie będę z grzeczności wspominać… ;-))) No, cieszy mnie to, tak jak będąc dzieckiem zbieranie znaczków z obcych krajów. Nazbierałem ich chyba z ponad sześćdziesięciu krajów. A były to czasy Czechosłowacji, NRD, Jugosławii i paszportów… Piszę, ktoś mnie czyta, czasem się odezwie, wypełniam jakąś niszę… A miałem pisać dla rehabilitacji swego uszkodzonego mózgu… ;-D Za dwa lata nazbierałem ponad jedenaście tysięcy odwiedzin z wielu krajów. Dziękuję!!! ;-* Wstawiłem dlatego automatycznego translatora, może komuś się przyda… ;-D Wiem, inni przerośli mnie na głowę, ale to są „ONI”, mają reklamy, piszą o popularnych tematach. Mój Blog jest inny, prywatny. Po początkowej reklamie na kilku facebook –owych stronach, już nie muszę się reklamować. Mam swoich stałych fanów i to jest fajne… ;-*      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz