Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 15 sierpnia 2013

369.

            Zauważyłem, że wiele dziewczyn wyraża się o mężczyznach ironicznie i źle. Tak jak w „Seksmisji” i innych programach telewizyjnych. Że nie mogą znaleźć skarpet na przykład... Wiele mam spostrzeżeń jako mężczyzna o kobietach, ale nie odważyłbym się publicznie ich krytykować z powodów dla mnie oczywistych. Nie należy generalizować i uogólniać… Nikt nie jest ideałem i nie ma ludzi takich samych. Czasem wychodzi, mimo dobrych intencji coś źle, ale każdemu to się zdarza. Czy to kobieta, czy mężczyzna, czy pigmej, czy aborygen. Muszę przyznać że to nie sprawiedliwe i boli, gdy ktoś przypisuje mi złe cechy innego człowieka i się z nich śmieje, mówiąc że, „wszystkie chłopy są takie same”… ;-D       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz