Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 września 2013

            386. Pracodawcy powinni sami wiedzieć i dawać kobietom czas, oraz warunki w pracy, do rodzenia dzieci. Przecież to jest w ich interesie… To dzieci kobiet które pracują w ich firmach, zakładach pracy, fermach, będą się składały w przyszłości na ich emerytury. Rządzący skromnie skamlą, ale jakoś daje to marny efekt. Panuje u nas taka moda: Zarobić teraz, za wszelką cenę, „a po nas choćby potop”… Nie tylko pieniążki się liczą, nie tylko jachty, pałace, kolie i wakacje na Lazurowym Wybrzeżu. Otrząśnijcie się!!! Ludzie będą oceniać was po tym czym podzieliliście się z nimi. (Podatki, darowizny, pomoc) Jakiż jest pozytyw z waszego życia? Pełno jest żartów na ten temat… Ja bym się wstydził patrzeć prosto w oczy tym, którym z waszej winy się nie powiodło, których skrzywdziliście. A wy jesteście z tego dumni… Coś tu chyba nie gra… Tylko kto, lub co jest temu winne… Chciwość, ignorancja, „ach nie pomyślałem?”… Każecie się nazywać światową inteligencją, a iluż jest koło was prawdziwych, przyjaciół? Wiecie co? Jest mi was żal… Po was nawet wasz ukochany kot nie zapłacze, nie mówiąc o kimś więcej…  

Mam sporo spraw w tym tygodniu, nie zdziwcie się więc gdy będę pauzował... A tak poza tym... Czeski chłopak mojej córki kupił jej pierścionek i będzie zajście, ale o tym jeszcze ciiii.... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz