Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 31 lipca 2014

               476. Partia z jednej strony chrześcijańska, z jej wartościami, a z drugiej czarna, poszukująca „Haków” i wytykająca najmniejsze błędy, (a któż ich nie popełnia)… Lepiej nic nie robić, bezpieczniej, niż podjąć ryzyko jakiejkolwiek działalności… Przecież każdy jeszcze pamięta czasy rządów tej partii…
Teraz mamy nareszcie luz i wolność… Nie jest całkiem dobrze, ale dzieje się coś i idzie to wszystko w dobrym kierunku… Najważniejsze w tym, że ludzie czują się w tym dobrze… No!!! Niektórzy. ;-)))
Tylko to prawo sumienia… Niedozwolone - usuwanie ciąż chorych dzieci ( Pętla na szyję rodzinie). Niedozwolona eutanazja, gdy człowiek leży już tylko jak roślina, zjadany rakiem, czy inną nieuleczalną chorobą. ( A jeśli leży latami i jest udręką dla rodziny? Ja bym  tak nie chciał)
Może bym to wszystko przetrawił, gdyby nie hołubienie przez nich kiboli, narodowościowców, robiących ustawki z nożami i pałkami. Mordujących ludzi żyjących według innych wartości, czczących innego Boga… Szerząc ferment, zamęt i strach… Tak jest przecież z tablicami podwójnych nazw miejscowości, Cyganami, obcokrajowcami i innymi…
Coś tu chyba nie gra…
Tak, są różne afery, przekręty, nadużycia… Tak jest na całym świecie, to tak już jest… Ale to nie wina systemu, ustroju, przestępczości, ludzie tak mają… Ale dajmy żyć uczciwym ludziom popełniającym błędy traktując wszystkich jak potencjalnych przestępców. Od szukania przestępców, błędów systemu, jest policja, media, prokuratura, CBS… ;-)
Ja jestem zadowolony z tego co jest… A może zadowolony jestem bo siedzę cicho, nie mam biznesu, nie należę do jakiejś partii jestem uczciwy i nikt o mnie nie wie…???  ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz