Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 24 lutego 2014

   439. Tajlandia / Tanzania. Podobne nazwy, co nie? Wielu ludzi nie odróżnia tych krajów. Jeden jest krajem Afrykańskim, drugi Azjatyckim, a jednak… Dobrze jak czasem w szkole coś człowiekowi wpoją. Czyżby nauka już schodziła na psy?...
Lubiłem i lubię oglądać na Discovery ciekawe programy, Przyrodnicze, turystyczne, naukowe… Człowiek wtedy coś wie, jest mądrzejszy, a i w towarzystwie może zabłysnąć… ;-D Przypomni co nie co ze szkoły, zobaczy jak się zmieniło…
Wcześniej, przed wycieczką, wiedziałem gdzie znajduje się Tanzania, co to za kraj i jakimż jest ciekawym przyrodniczo… Wiedziałem też sporo o Tajlandii, wiele się dowiadywałem o tym terenie gdzie jedziemy. Co warto zobaczyć, co zjeść, gdzie pojechać lub popłynąć… To był tylko mały wycinek Tajlandii, ale przecież po to się pojechało by zobaczyć te wspaniale wyspy i zakosztować nie zrażonej jeszcze niczym kuchni tajskiej…  Piękna przyroda, wspaniała kuchnia. Spokojny bardzo dobry hotel i ta życzliwość, u nas już dzięki mediom i politykom zapominana… Hmmm… Takie czasy, ale czy o to w życiu chodzi? Dobrze że mogłem pojechać i zobaczyć na żywo tą inność… - Teraz mi nikt nie powie, że tak jak jest, teraz u nas jest dobrze i tak być powinno. Nie powinno!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz